torsdag 16. juni 2011

Gorgeous GORGEOUS GORGERTOUS !!!!!

........alle har fått med seg den reklamen der en dame stryker/ gnir seg usømmelig langs en vegg malt med Lady Pure color...hvem er den Engelske dama da ?


Jeg har skrevet mer om veggen min HER. Dette er en ultramatt maling...ja nesten som man ser at all skinnet på veggen er ute av den( Sier Engelskdamen)


Syns egentlig hun sier mye bullshit jeg.........men malingen, den er kul. Så de har oppnådd sitt mål...og når jeg tenker meg om...så sier/ skriver jeg også mye bullshit. jeg får ikke betalt for det engang !

Det jeg merker mer med denne malingen enn med andre er at den forandrer farge og uttrykk oftere enn andre typer maling.


På bildet nr 2 og siste bilde er det kun været som skiller fargen. Bildet nr 2 er tatt med sollys ute og det siste med regn. Og nå kl 24 er veggen svart, alt jeg ser på den veggen er speilflaten.


Tenkte at jeg skulle være litt tøff i trynet jeg...hoo hoo så jeg malte speilet som var lilla bengalack i samme type maling. Det ble kuuuuult....jeg vet jeg elsker kontraster i nyanser ol, men dette var kult. Hvis man ønsker glans så er det å beise på med lakk etterpå, eller gjøre som spraydronningen ( meg, kåret av dere ) Bruk spraylakk fra Europris. Jeg er ikke det lenger altså.... det er så pase assa....nå er det Lady pure color....forever eller for litt.


Fargen på veggen er 7500 og en fargekode kan ikke sies for ofte på bloggen min har jeg funnet ut. Seriøst kul med alle snirkler og det matte. Løøøøøv it.

4 kommentarer:

små og store drømmer sa...

D i g g e t den fargen!!!

Anne Grete sa...

KJempekuul! Jeg har brukt lady pure color sober på soverommet, er en gråfarge det også.. Løv it!!

Fargeheimen sa...

Sikkert flott den malingen, men eg likar altså ikkje den dama som er i reklamen. Siden ho då egentleg skal etterlikne Nigella Lawson, så vert eg altså så svolten kvar gong eg høyrer den reklamen. hehe

Ha ein strålande fin dag. :)

Maratonjenta sa...

Da har vi lagt merke til samme fenomen, Irina:-) Sjekk dette innlegget mitt fra februar: http://maratonjenta.blogspot.com/2011/02/gorgeous.html

Jeg skal jo på Glansdagen og der skal fargesjef fra Jotun ha noe opplegg, nesten så jeg har lyst å spørre om tanken bak denne reklamen. Knis...

Woodstokk-skapet ble bare fantastisk!! Lykke til i morgen! Håper det blir solgt for massevis av penger, det er det verd! Og så artig at pengene går til en slik god sak.

Ha en finfin helg! Klem fra Maratonjenta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online