mandag 24. juni 2013

Boligstyling, før og etter, del 2


Fortsettelsen på boligstylingen kommer. Nå er det kjøkken og spisekrok.



 Hverken kjøkken eller spisekrok er store, og derfor var det viktig å få den kroken til å virke større enn den er. Da kommer "plastikk" møblene mine inn. Jeg elsker KARTELL og Louise Ghost stolene digger jeg. Egentlig digger jeg alle blanke stoler. IKEA hadde/har en kul gjennomsiktig stol. Mye billigere enn KARTELL sine og veldig kule.


Her malte vi vegger og tak i ren hvit. Siden tiden ikke strakk til for å male listverk. Bordet ble med fra LÅVEN og stolene er mine personlige :) Lysestaker og rådyrhode er oxo fra LÅVEN.
Bildet fant jeg faktisk i leiligheten og jeg syntes det passet ypperlig.
En beige liftgardin gardin ble kjøpt på KID.


Kjøkkenet er ganske nytt og alt jeg gjorde der var å sette inn litt stæsj.Viktig å personifisere boliger, det er jeg forøvrig opptatt av.

Ofte ser man at boligene er så like...egentlig er de bedre før. Jeg syns nemlig det er helt ok at boligen viser personligheten til de som bor der.....eller får en. Slik at den IKKE blir en av mange!


Derfor er det så herlig å ha butikken ALL OF IRINA på Låven, der kommer varer inn ...og ingen er like. Da kan jeg velge den personligheten boligen allerede har.




Slik så det ut før. I et hjørnet var det 80 talls speil som ble fjernet( SELFØLGELIG)


Etter at vi fjernet speilene og malte veggen hvit så det slik ut, men allikevel litt kjedelig....


Til dere som er ny så har jeg en egen facebook side  IrinaStyle by all of Irina som du gjerne må like HER

Og ta gjerne kontakt om du ønsker besøk av meg på allofirina@gmail.com eller 47 65 51 31

Ha en fiiin dag. Og i kveld kommer det bilder av soverommene :)


De nederste bildene er tatt med IPhone og de andre av fotograf. Må finne navnet :P Jeg har tenkt å ta noen bilder selv før visning som er onsdag :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Veldig fint Irina :-) så lekkert m kartellstolene og blandingen du gjør. Superdelikat. .. Klem fra Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online