fredag 14. februar 2014

Det råååååeste bordet ever !


Det kan du lage selv !!!!

Garantert at INGEN andre har det samme :)



Disse beina designet jeg selv til en gammel bordplate jeg hadde stående, men de laget ikke kun ett sett så da bestilte jeg 10.

Jeg selger igjen 7 av disse, men har fått noen bestillinger så her må dere tenke fort :)

                       FAKTA OM WOWBEINA TIL SPISEBORD 


  • De er laget av plexiglass, men de er så fine at de ser ut som de er laget av krystall!! Spesiell glans i disse
  • De er 74,5 cm høye.
  • 6 cm i diameter på det smaleste og mellom 8,5-10 cm i diameter på det bredeste.
  • Plattformen der skruene skrues i er 14 x 14 cm  og skruehullene er 8 millimeter tykke.
  • Man skrur fire skruer i hvert bein, veeeeeldig enkelt!!
  • Ett sett på 4 stk WoWbein koster 4.500 kr
  • Trenger du mer info eller ønsker å legge inn en bestilling så ta kontakt på allofirina@gmail.com




                                          Hvordan kan du bruke dem?

  • Har du en gammel bordplate liggende? Sett på disse beina og det blir garantert WOW! Da får man kontrasten av gammelt og nytt. Og du får et tidløs bord.
  • Alle slags gamle dører kan man sette på disse beina.
  • Kanskje har du vært så heldig å få tak i noen gamle slitte planker fra gamle hus. Kanskje tom fra familiegården til oldemor. Snekker deg en plate og skru inn 16 skruer og det blir garanter WOW
  • Kjøp bordplate fra Home & Cottages, sjekk HER
  • Kjøp ett sett og få to møbler.
  • Hva med å bruke to bein, lage en plate etter din smak,gamle planker, glassplate eller en mdf plate som du maler i skinnende blank bengalack. Fest konsollbordet til veggen, og du har fått en/et skjenk/konsollbord som ingen andre har.Garantert WOW!
  • Du har igjen to bein!! Hva gjør du? Jo, lager konsollbordet, men setter konsollbordet med en glassvask på den og du får et baderomsmøbel som ingen andre har!! Garantert WoW

Det du må regne med er at alle sammen spør deg om disse beina. For du VIL GARANTERT  ha noe som ingen andre har. Jeg gleder meg utrolig mye til å begynne å være kreative med mine.

Har du noen andre forslag til hva de kan brukes til/ som legg igjen en kommentar  (som jeg ikke får postet, men jeg kan lese dem og svare på)


I morgen skal Demolitionmannen lage et bord fra en gammel dør, kom å sjekk ut hvordan det blir på søndag. 
Vi har åpent fra kl 12-15 på låven søndag 16 februar. ERSGARD skal ha et arrangement som begynner kl 16. 
Se HER

Tror det blir veldig interessant om dere liker historie og gamle hus :)
Jeg skal iallfall i vei. Det begynner kl 16, men kommer du litt før 15 på låven så kan du være der til kl 16 sammen med meg :) 
Da holder jeg bare åpent lenger om det kommer noen 

Og joooooooo, vi har kjøpt oss hus!!! Det er ikke særlig å se på ENNDA, men vent å se folkens. Det blir bra. Jeg har en plan og dere skal få bli med hele veien fra skrap til skatt....eller kanskje ikke det, men til å gjøre det bra :)
 Vi får en herlig hage med syrintrær i fleng og to store gamle epletrær i hagen :) 
Det skal bli bra!!.


HER kan dere se huset vår :)

Klem :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online