torsdag 15. mai 2014

FØR og ETTER av jenterommet


Litt rolig de siste dagene, måtte alvorlig sjerpings fra min side til å fortsette å pakke ut ....
Så da er jeg litt sliten om kveldene gitt...


Blir bilderas så kan jeg eventuelt skrive mer om det senere.
ELSKER DENNE NYE LAMPA EOS  !!! Kjøpt på VAKRE HJEM Melhus som er er en malebutikk som også har interiørvarer og lamper.


Og så er de veldig flinke til å bistå med all hjelp. Lene er utdannet interiørkonsulent og trenger du hjelp så er det å ringe henne. Uansett, denne lampen passet jo perfekt på rommet her...og faktisk i flere rom. Hadde veldig lyst å ha den på stua, men.....


Må uansett ha Large på stua og denne er Medium så må vel kanskje bli julegave. HER kan du bestille den.
Om du ikke bor i nærheten av Melhus kan du også bestille tapeter, maling og annet de har på butikken i nettbutikken deres HER.


Og jeg er ganske så sikker på at Lene svarer deg og hjelper deg så godt hun kan om du ringer å lurer på noe angående tapet eller andre ting du vil bestille ol.
Vi er gode venner og hyggeligere jente skal du faktisk lete lenge etter :)


Lik gjerne fb siden deres HER :)


Bordet er selfølgelig IrinaStyle. Så et slikt bord kan du lage selv. Jeg selger tre forskjellige bein se HER


LØØØØØØØV it !! Har enda ikke koblet lys i den, men da skal dere få se mer :)


Globus selger jeg på låven samt telys glassene.


Tapet er fra Eijjfinger se HER for mer før og etter bilder.


Sovesofa er fra IKEA



Veldig  førnøyd tenåring :)
Se på bildet under hvordan det var :) Litt av en forandring? Hva syns du?


Vi har revet ut vegger og tak og satt opp nye sponplater. Linolium ble fjernet og tregulvene under malt.
Og rommet ble faktisk litt mindre da vi gav lillebror noen meter, allikevel ser det mye større ut nå.


Rommet er 16 m2 så dere skal få se bilder av hele rommet når det blir mer ferdig :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online