fredag 17. april 2015

I like it!!!

Elsker slik dag som jeg har hatt i dag!! Jeg har hatt masse energi fra morgen til kveld. I går tok jeg med meg tinger fra låven hjem....vil pynte hjemme!
Jeg har gått på skattejakt hjemme og hos Gunda.

 Etterpå skal jeg bake mange boller å ha med meg på låven i lørdag og søndag ( 13-15) Så håper energien vedvarer.


Har tatt litt bilder av spisestua våres. Sjekk den kule blandeflaska/medisinflaska på 12 liter. Den er produsert i England og jeg innbiller meg den stod på et apotek :)


Elsker å plukke eple og plommegreiener i min fantastiske hage :)
Jeg selger forresten en slik industrilampe, jeg hadde to i gammelhuset. Disse har stått på en fabrikk i Nederland. Det elektriske er nytt. Disse lampene selges for 4500, men jeg selger min for 2500.


Nice? Elsker det rene, enkle med knæsjfarger :) Vi har store blanke "ballongvaser" og andre lignende glassflasker " på låven.

Tomas Tomson passer fremdeles på huset mitt.


Denne tiviolilampen blir å finne på låven i morgen. Den har orginalskjermer, orginalfot og er i creme. Så sklir vel inn overalt :)



Jeg er ikke helt fan av  retro, men denne lampa var UTROLIG FIN!!


Tok meg med meg dette.
Da de laget ost la de det på slikefat og stilte fatet på skrå, slik rente vesken ut.
Ikke mange har slikt.... vi har flere på låven :)
Og gamle messingstaker har vi også.... og masse nydelig kaffeservise.



Jeg gleder meg til å vise dere alt det fine vi har. Jeg har gjort om litt og vi har masse flotte tilbud. Snart holder jeg sommerstengt. Så i morgen og søndag er siste dag på 3-4 uke. Og etterdet blir det stengt i noen månder igjen.

 20 % avslag på alt ( ikke lekene til Ersgard ) og har du med en venn så får du 30% på en vare. ( Ikke på det som allerde er på salg)
Vi har ikke bankterminal så god gammeldags cash :)


Ps skoleplansjer til 100 kr og kart 200-300 kr

Vi holder til på vakre Ersgard som er en gård fra 1700 tallet. Sjekk ut hjemmesiden deres på
                                                         www.ersgard.no


For veibeskrivelse og kart se HER

Facebooksiden til IrinaStyle by all of Irina

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online