tirsdag 14. april 2015

Kan vi friste med et besök??

  ( Bordet koster 4900 t.o.m søndag etterpå 6000 )

 Heisann alle sammen :) Vi har konfimasjon snart og jeg må rydde opp i hjem, hage og garasje
 :)
Derfor selger jeg mye av mine egne ting.
Se på Facebook og instagramkontoen min der jeg legger ut. Kom gjerne med bud!!! Ting MÅÅÅÅÅ bort. Lei av at det ser ut som en skrotnisse bor her :(

VI HAR åpent på låven på Ersgard lørdag og søndag 18 og 19 april kl 13-15. Etterpå blir det stengt i 3-4 uker. Ta med deg venner å kom en tur da?
 Mange flotte tilbud. Dette er kun noen få.
Supertilbud på bein og i tillegg til billig wowbein får du 100 kr rabatt på allerede rabattert pris om du kommer!
Minus 20% på hele butikken og tar du med en venn får du 30 % rabatt. Vi spandere boller og kaffe :)

  Del gjerne Giveawayen vår på FB og IG. Og er det noe dere liker send meg en melding og legg in ditt bud.















Ikke mai, men april :)











 Ha en fantastisk fin uke :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online