fredag 12. juni 2015

Litt nyheter


På søndag er det sommertråkk. Sjekk ut HER, dette blir en familiedag for alle sammen.
Flere gårder, galleri, interiørbutikker og bakeri er åpne denne dagen.



Sommmertåkket finnes på fylkesvei 26. Der er det flere plassen ( som lest over) som går sammen å har en dag da vi alle er åpne samtidig.


Ta med familien og kom. Det er mulighet til å kjøpe mat og kaffe ol på nesten alle plassene.
På låven har vi fått inn flere fine varer. Jeg poster bilder av litt av det vi har.













Jeg ønsket også å prøve bagasjeloppis, men det ble ikke så mange som meldte seg på. Vi har heller loppis i garasjen.
Jeg skal HA bagasjeloppis i august. Så meld dere på



Jeg har åpent i morgen LØRDAG 13 juni kl 14.00-16.30 og SØNDAG kl 11.00-16.00

Dere er hjertelig velkomne til å ta dere en tur! Jeg legger ut mer bilder og info på facebook
IrinaStyle by all of Irina

Følg oss gjerne på Instagram IrinaStyle by all of Irina.

Lurer du på hvordan du kommer til låven ( Og dermed også inn på fylkesvei 26 så sjekk ut www.ersgard.no ( Her på Ersgard er det galleri, en herlig cafe og andre ting )



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online