lørdag 29. oktober 2016

Ok...det året ble jeg helt crazy også....helt vill interiørgal

DEN EKLEKTISKE STIL



Jeg hadde det slik også, før alt ble kjedelig, men det mer møblenes komfort at jeg skiftet dem. Jeg elsker den eklektiske stilen. I USA er de veldige dyktige. Jeg ser styrlistene bruker den mye i filmer og Tv serier.


I Norge brukes det veldig lite. Jeg har kanskje ikke fått med meg de dyktige, men seriøs syns jeg vi mangler flere stylister i som behersker noe annen en hvitt og grått.
Jeg føler ikke, at jeg behersker den 100 prosent, mulig dette er en for oss,  en veldig ny anderledes måte å style på.
Mange har den kjedelige nordiske stilen....og jeg blir så lei.


Da jeg begynte å blogge for 8 år siden var nesten alle shabby chic. Og jeg fikk så mye kjeft av folk fordi jeg kritiserte andre. Det er ikke min intensjon, jeg skriver det jeg føler. Jeg vet at ikke min stil appellere til alle.
Og det er ok :) takk for variasjon

Det er jo det jeg preker... tenk utenfor boksen, tenk variasjon... tenk med hjerte.

Ha en fin helg.

I morgen skal dere virkelig se bilder av de som behersken min favoritt stil...jeg studere og skjønner ikke...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online