mandag 17. oktober 2016

Rustikk interiør på hytta



Her i Trøndelag hadde vi høstferie i forrige uke :) Og da dro til til hytta på Geilo.
Det er nok dressverre ikke vår hytta, skulle ønske det, men da er er Barnekreft foreningen sin hytte.


Hytta er ca 400 m2.Den er utrolig fin og luksuriøs. Jeg har tatt noen få bilder, det var 6 soverom og bad og lekerom, men valgte ut disse til bloggen.


Tok bilder av det jeg likte mest, som var stua og kjøkken :)




HarryPotter gang sa vår datter... en spesiell og kul gang.




Lekerom

Hall på tre etasjer


Bad og sauna med tv.



Hvert måltid ble inntatt med fyr i peisen.



Og jeg fikk lest "Hviskeren" foran denne fine peisen.


Jeg undrer meg at mange virkelig har så store hus og hytter, men jeg liker meg i mitt lille ..

Ha en fin uke... Og jeg satser på innlegg snart igjen :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online