lørdag 8. oktober 2016

Tips og Inspirasjon til borddekking

  Heisann  :)
Måtte nesten blogge i dag også... for å virkelig overbevise meg og dere at dette går rett vei!
Hadde egentlig tenkt å blogge om "hytta" til lillesøstra mi i Colombia.


 Når jeg sier hytte, så ikke se for dere en vanlig hytte... for all del... ikke se for dere hytta til Stordalen heller...da blir dere skuffet... vi snakker mer sånn luksushotell....


Den er fantastisk herlig :) Mary lillesøster er fantastisk vakker person. Utenpå og innvendig og jeg er så glad at vi har bra kontakt selv om hun bor i Colombia og jeg er Norge.
Vi har samme pappa og fikk først god kontakt for 3 år siden.


I dag har jeg bakt kardemommesnurrer som jeg skal ha med på låven i morgen. Så kommer du mellom kl 13-15 så spandere vi kaffe og bakst.


Vi har masse fint inne. Både bruktskatter, nye interiørskatter og nice salg. Vi sender også til hele landet.

Gå inn på www.ersgard.no for veibeskrivelse. Mærle bru er stengt så dere må komme fra Hegra eller Hell siden. Husk vi holder til kun 30 min fra Trondheim.


Ha en kjempefin kveld alle sammen :)
 Jeg viser dere random pic fra det vi har på låven i morgen :)
Velkommen så masse <3















  Lysestake inni kassa er lysestake med mange lys som står fast på fat. Førpris 1500, nå 500






Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online