onsdag 26. oktober 2016

Velkommen inn i vår rosa stue...




I dag blir det bildedryss av stuen, jeg klarer ikke å modere meg her heller. Skulle ønske jeg kunne visst ett bilde og skrevet kun noen få setninger... men jeg er liker frodig og svulstig i ordene som interiøret :)


Veldig fornøyd med blomsten jeg fikk av meg selv. Spesiell og vakker.



Tapet her også, men overrasker ingen. Denne er også fra Ejiffinger.Jeg liker jo det unike og spesielle og litt på kanten.
T.o.m guttevennene til eldstemann syns det er kult. Råååååsa liksom...


Skal lage et nytt WoWbord, skrur bare av beina av på dette.




Og noen kveldsbilder :)


 Røykebordet spraylakkerte jeg svart. Og fuglen på bordet ble spraylakkert i messing.







Tusen takk til deg som leser :) Og ha en fin kveld


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online